Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 04, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pierwsze globalne wydanie "Vogue"

Wydanie będzie można kupić od sierpnia do połowy września

Wrześniowy miesięcznik "Vogue" ukaże się jako specjalne wydanie "Vogue Hope", powstałe w wyniku współpracy wszystkich 26 światowych edycji magazynu.

"Vogue Hope" zamieści m.in. oryginalne zdjęcia wybrane przez lokalnych redaktorów naczelnych. Pojawią się w nim też treści lokalne, a także multimedialne o tematyce "Nadzieja", publikowane w wydaniach papierowych, cyfrowych i mediach społecznościowych. Treści stworzą też partnerzy marki (Aveda, Cartier, Chanel, Desigual, Ferragamo, Levi's i L'Oréal Paris).

Jak podkreśla wydawnictwo Condé Nast, to pierwsza taka inicjatywa w 128-letniej historii "Vogue". Ma na celu "ukazanie przyszłości wypełnionej nadzieją".

Wydania będzie można kupić od sierpnia do połowy września. Jako pierwsza 7 sierpnia pojawi się edycja brytyjska, polska trafi do sprzedaży 3 września.

"Vogue" ma 26 edycji na całym świecie, "Vogue Polska" jest 23. edycją tytułu, wydaje ją spółka Visteria, należąca do Katarzyny Kulczyk, a redaktorem naczelnym jest Filip Niedenthal.

(JSX, 04.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.