Marta Tomalczyk szefową projektów specjalnych Kukbuka

Marta Tomalczyk pracowała m.in. w Mediaplanet Publishing House (fot. materiały prasowe)
Marta Tomalczyk dołączyła do zespołu wydawnictwa Kukbuk, obejmując nowo utworzone stanowisko głównej menedżerki do spraw projektów specjalnych i rozwoju biznesu.
Tomalczyk zajmie się wsparciem sprzedaży (druk i online) i rozwojem nowych projektów spoza głównej linii działalności wydawnictwa.
Marta Tomalczyk jest specjalistką w zakresie relacji inwestorskich, komunikacji marketingowej oraz działań B2C, B2B i B2E. Pracowała m.in. jako new business director w Tomo Group, jako client relationship director w Walter Herz i jako project manager w Mediaplanet Publishing House.
Wydawnictwo Kukbuk wydaje kulturalno-kulinarny drukowany dwumiesięcznik "Kukbuk" (i cztery tematyczne wydania specjalne w roku) i serwis Kukbuk.pl, prowadzi też e-sklep.
(JSX, 04.08.2020)
