Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 03, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maciej Lissowski na stanowisku chief operating officera w Pathfinder 23

Maciej Lissowski będzie odpowiedzialny za wzmocnienie i rozbudowanie struktur operacyjnych w Pathfinder 23 (fot. Przemek Chudkiewicz)

Z początkiem sierpnia do Pathfinder 23 dołączył Maciej Lissowski, obejmując funkcję chief operating officera. Na nowo powstałym stanowisku dyrektora operacyjnego, będzie odpowiedzialny za wzmocnienie i rozbudowanie struktur w Pathfinder 23 (Brand New Galaxy).

Maciej Lissowski zakończył niedawno współpracę z Agencją Warszawa, gdzie pełnił funkcję dyrektora zarządzającego. W Pathfinder 23 będzie odpowiedzialny za usprawnienie struktur procesów agencyjnych, czym dotychczas zajmował się m.in. w Publicis Worldwide Polska jako dyrektor operacyjny. Wcześniej pracował w Grupie Ogilvy i Young & Rubicam.

- Stale się rozwijamy, wchodzimy na nowe rynki i rozbudowujemy ofertę, starając się wyprzedzać potrzeby globalnych klientów, co wymaga dużej zwinności i bardzo umiejętnego zarządzenia procesami wewnątrzagencyjnymi. Bardzo się cieszę, że Maciej pojawi się na pokładzie Pathfinder 23 i dzięki długoletniemu doświadczeniu zawodowemu pozwoli odpowiednio skalować nasze przedsięwzięcia - komentuje Julia Dziurbiejko, CEO Pathfinder 23, do której bezpośrednio raportować będzie Maciej Lissowski.

Pathfinder 23 to spółka należąca do Brand New Galaxy (BNG) platformy integrującej tzw. smart business solutions w obszarze marketingu i technologii.

(AMS, 03.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.