Grodzińska zarządza marketingiem Van Pur, Rzepka odeszła z firmy
Van Pur, gdzie Paulina Grodzińska odpowiada za marketing, ma kilka marek piwa (fot. materiały prasowe)
Paulina Grodzińska została nową dyrektorką marketingu w Van Pur. Zastąpiła Magdalenę Rzepkę, marketing managera, która zakończyła już pracę w tej firmie.
Van Pur nie podaje informacji o wcześniejszej karierze zawodowej Grodzińskiej. - Niestety nie jestem uprawiona do odpowiedzi na to pytanie - mówi jedynie Katarzyna Paszczuk z działu marketingu Van Pur. Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że Paulina Grodzińska przez ostatnie 11 lat była dyrektorką marketingu FoodCare (i jest córką Wiesława Włodarskiego, założyciela i prezesa Grupy FoodCare).
Rzepka z marketingiem Van Pur związana była przez niemal 6 lat. Wcześniej pracowała w Havas Worldwide i Havas Engage, a także w Hi Promotion. Jej dalsze plany zawodowe nie są znane.
Van Pur to właściciel marki piwa Łomża. Firma obecnie przygotowuje się do przetargu reklamowego na jej obsługę. Katarzyna Paszczuk z działu marketingu Van Pur potwierdziła, że firma robi rozeznanie na rynku dla jednego z produktów z portfolio Van Pur. - Szczegóły zadań, zakres współpracy oraz terminy nie zostały jeszcze potwierdzone - dodała Paszczuk.
W portfolio Van Pur są także marki: Karpackie, Strzelec i Van Pur, Śląskie.
(AMS, 31.07.2020)