Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 31, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paulina Czarnota-Bojarska i Adam Westfal odchodzą z Canal+

Paulina Czarnota-Bojarska to wieloletnia dziennikarka Canal+ Sport (fot. Piotr Molecki/East News)

Canal+ rozstaje się z dziennikarzami sportowymi Pauliną Czarnotą-Bojarską i Adamem Westfalem, a także z ekspertami Maciejem Murawskim i Kazimierzem Węgrzynem. To kolejne odejścia, odkąd szefem redakcji sportowej jest Michał Kołodziejczyk.

- Potwierdzam, że rozwiązaliśmy umowy z Pauliną Czarnotą-Bojarską i Adamem Westfalem. Nie mam uwag do ich pracy - mówi Michał Kołodziejczyk, dyrektor redakcji sportowej Canal+. Pytany o zakończenie współpracy z Maciejem Murawskim i Kazimierzem Węgrzynem, odpowiada tylko: - Nie mam zastrzeżeń do ich kompetencji czy fachowości.

Umowy z całą czwórką obowiązują do końca października.

Paulina Czarnota-Bojarska i Adam Westfal to wieloletni dziennikarze sportowi Canal+, pracę w stacji rozpoczęli pod koniec lat 90. Maciej Murawski w przeszłości był piłkarzem m.in. Lecha Poznań i Legii Warszawa, a Kazimierz Węgrzyn - m.in. Wisły Kraków i Pogoni Szczecin. Wszyscy pracowali przy transmisjach z piłkarskiej ekstraklasy. 

Wcześniej z redakcją sportową Canal+ rozstali się Sergiusz Ryczel, Gabriel Waliszko i Jakub Zborowski. Cała trójka obsługiwała żużlową Ekstraligę.

Michał Kołodziejczyk dyrektorem redakcji sportowej Canal+ jest od 1 czerwca. Pod koniec zeszłego roku zrezygnował z objęcia stanowiska szefa redakcji "Przeglądu Sportowego" i Onet Sport. Kołodziejczyk od 2015 roku był redaktorem naczelnym Sportowych Faktów w Wirtualnej Polsce. W latach 2007-2014 pracował w "Rzeczpospolitej".

W pierwszym półroczu Canal+ Sport miał 0,09 proc. udziału w rynku, nSport+ 0,05 proc., a Canal+ Sport 2 - 0,03 proc. (dane Nielsen Audience Measurement).

(KOZ, 31.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.