Platforma Tidal promuje lokalne biznesy

Uczestnicy projektu będą prezentowani w każdą środę na profilu instagramowym firmy (fot. materiały prasowe)
Muzyczna platforma streamingowa Tidal ogłosiła swój nowy projekt pt. Tidal Odkrywa. Jego celem jest wsparcie lokalnych biznesów z całej Polski poprzez ich promocję na oficjalnym profilu Tidal Polska na Instagramie.
W ramach projektu lokalne biznesy będą mogły przejąć na jeden dzień oficjalny profil Tidal Polska na Instagramie, gdzie pokażą, czym się zajmują i jak wygląda ich działalność. Ponadto każda z firm biorących udział w Tidal Odkrywa będzie mogła stworzyć playlistę ze swoimi ulubionymi utworami, która będzie dostępna w aplikacji.
Pierwszą uczestniczką akcji jest Hanna Kozłowska, prowadząca blog DIY Haart.pl. Kolejni uczestnicy projektu będą prezentowani w każdą środę.
(BAE, 30.07.2020)
