Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 29, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serwisy sportowe ze spadkami w czerwcu, tylko Gol24.pl ze wzrostem

W czerwcu serwis Gol24.pl odwiedziło 0,59 mln użytkowników (screen: Gol24.pl)

Serwisy sportowe w czerwcu głównie traciły użytkowników. Z czołówki zestawienia wzrost zanotował tylko Gol24.pl. Największy spadek użytkowników miały Sport.tvp.pl i Przegladsportowy.pl.

Jak wynika z danych Gemius/PBI, serwis Sportowefakty.wp.pl odwiedziło w czerwcu 5,41 mln użytkowników (spadek o 16,25 proc. w porównaniu z czerwcem 2019 roku). Dalej znalazły się: Sport.onet.pl - 4,83 mln (spadek o 4,54 proc.), Sport.pl - 3,5 mln (spadek o 14,21 proc.), Sport.interia.pl - 1,96 mln (spadek o 35,31 proc.), Zestadionu.pl - 1,9 mln (przed rokiem poniżej progu), Przegladsportowy.pl - 1,08 mln (spadek o 57,14 proc.), Sport.tvp.pl - 0,83 mln (spadek o 58,29 proc.), Sport.se.pl - 0,82 mln (spadek o 12,76 proc.), Gol24.pl - 0,59 mln (wzrost o 34,09 proc.), Flashscore.pl - 0,57 mln (spadek o 20,83 proc.).

Serwis Flashscore nie jest audytowany przez Gemius/PBI, jego wynik jest estymowany.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(PAZ, 29.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.