W strukturach eMinePro powstała agencja ProPlayers
Krzysztof Kubicki skoncentruje się na rozwoju nowego podmiotu ProPlayers (fot. materiały prasowe)
Agencja marketingowa eMinePro wyodrębniła w swoich strukturach jednostkę ProPlayers, która działa jako niezależna agencja menedżerska. Do firmy dołączył Mikołaj Pecko na stanowisko dyrektora zarządzającego eMinePro.
Prezes eMinePro Krzysztof Kubicki skoncentruje się na rozwoju nowego podmiotu ProPlayers. Pod tą marką pracuje zespół specjalizujący się w prowadzeniu karier profesjonalnych zawodników e-sportowych, a także w doradzaniu podmiotom, które prowadzą działania w e-sporcie.
Z kolei pod marką eMinePro prowadzone są obecnie działania w obszarze gamingu, e-sportu, sportu tradycyjnego i nowych technologii. Za jej rozwój odpowiadają Aleksander Kaim, współzałożyciel eMinePro i Mikołaj Pecko, który dołączył do agencji jako dyrektor zarządzający. Wcześniej Pecko zarządzał m.in. działem marketingu w Radius Projekt, a także pełnił funkcję doradczą w angażowaniu podmiotów z branży sportów tradycyjnych w działaniach e-sportowych.
Firma podaje, że w ostatnich miesiącach znacząco rozszerzyła zakres działalności i pozyskała nowych partnerów biznesowych, co wpłynęło na decyzję o zmianach strukturalnych. „Nasze realizacje od początku wykraczały poza ramy kompetencji agencji menedżerskiej, gdyż dotyczyły kompleksowych kampanii reklamowych” - komentuje Krzysztof Kubicki.
Za PR i komunikację eMinePro odpowiada Łukasz Twardowski, który od października ub.r. z ramienia eMinePro koordynuje i tworzy strategię komunikacyjną e-sportowej sekcji Wisły Kraków.
(IKO, 28.07.2020)