Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 28, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W strukturach eMinePro powstała agencja ProPlayers

Krzysztof Kubicki skoncentruje się na rozwoju nowego podmiotu ProPlayers (fot. materiały prasowe)

Agencja marketingowa eMinePro wyodrębniła w swoich strukturach jednostkę ProPlayers, która działa jako niezależna agencja menedżerska. Do firmy dołączył Mikołaj Pecko na stanowisko dyrektora zarządzającego eMinePro.

Prezes eMinePro Krzysztof Kubicki skoncentruje się na rozwoju nowego podmiotu ProPlayers. Pod tą marką pracuje zespół specjalizujący się w prowadzeniu karier profesjonalnych zawodników e-sportowych, a także w doradzaniu podmiotom, które prowadzą działania w e-sporcie.

Z kolei pod marką eMinePro prowadzone są obecnie działania w obszarze gamingu, e-sportu, sportu tradycyjnego i nowych technologii. Za jej rozwój odpowiadają Aleksander Kaim, współzałożyciel eMinePro i Mikołaj Pecko, który dołączył do agencji jako dyrektor zarządzający. Wcześniej Pecko zarządzał m.in. działem marketingu w Radius Projekt, a także pełnił funkcję doradczą w angażowaniu podmiotów z branży sportów tradycyjnych w działaniach e-sportowych.

Firma podaje, że w ostatnich miesiącach znacząco rozszerzyła zakres działalności i pozyskała nowych partnerów biznesowych, co wpłynęło na decyzję o zmianach strukturalnych. „Nasze realizacje od początku wykraczały poza ramy kompetencji agencji menedżerskiej, gdyż dotyczyły kompleksowych kampanii reklamowych” - komentuje Krzysztof Kubicki.

Za PR i komunikację eMinePro odpowiada Łukasz Twardowski, który od października ub.r. z ramienia eMinePro koordynuje i tworzy strategię komunikacyjną e-sportowej sekcji Wisły Kraków.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 28.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.