Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 27, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cityboard Media polskim partnerem reklamowym TikToka

Cityboard Media będzie prowadzić kampanie na wszystkich platformach należących do ByteDance (fot. materiały prasowe)

Firma reklamy zewnętrznej Cityboard Media została oficjalnym partnerem reklamowym TikToka (ByteDance) w Polsce. 

Partnerstwo zakłada realizowanie kampanii reklamowych bez udziału pośredników. Oprócz działań reklamowych na TikToku firma Cityboard Media będzie mogła prowadzić kampanie swoich klientów także na innych platformach należących do ByteDance, czyli BuzzVideo, TopBuzz, News Republic i Hello.

Firma outdooru podkreśla, że dzięki partnerstwu z TikTokiem poszerza kompetencje z zakresu reklamy digital. "Naszym klientom obecnie oferujemy kompleksową obsługę działań marketingowych na TikToku, od kampanii stricte mediowych, przygotowywania strategii działań, tworzenia konceptów kreatywnych, aktywizacji, aż po działania z tiktokerami" - informuje Marcin Wojda, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 27.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.