Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 23, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kropka nad i" w TVN 24 przed TVP Info i Polsat News

Widownia "Kropki nad i" dochodziła do 1,7 mln (fot. materiały prasowe)

"Kropkę nad i" Moniki Olejnik w sezonie 2019/2020 oglądało w TVN 24 średnio 720,3 tys. widzów.

Z danych Nielsen Audience Measurement, obejmujących okres od 2 września 2019 do 17 lipca 2020, wynika, że TVN 24 w trakcie rozmów Moniki Olejnik miał średnio 5,05 proc. udziału w rynku - więcej niż TVP Info (4,88 proc.) i Polsat News (1,5 proc.).

Nielsen uwzględnił w analizie nie tylko rozmowy od poniedziałku do piątku o godz. 20, ale także specjalne wydania "Kropki nad i" emitowane podczas wieczorów wyborczych po pierwszej i drugiej turze wyborów prezydenckich. Najwięcej widzów - 1,7 mln - przyciągnęło powyborcze wydanie programu z 28 czerwca.

W sezonie 2018/2019 "Kropka nad i" gromadziła w TVN 24 średnio 651 tys. widzów.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 23.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.