"Kropka nad i" w TVN 24 przed TVP Info i Polsat News
Widownia "Kropki nad i" dochodziła do 1,7 mln (fot. materiały prasowe)
"Kropkę nad i" Moniki Olejnik w sezonie 2019/2020 oglądało w TVN 24 średnio 720,3 tys. widzów.
Z danych Nielsen Audience Measurement, obejmujących okres od 2 września 2019 do 17 lipca 2020, wynika, że TVN 24 w trakcie rozmów Moniki Olejnik miał średnio 5,05 proc. udziału w rynku - więcej niż TVP Info (4,88 proc.) i Polsat News (1,5 proc.).
Nielsen uwzględnił w analizie nie tylko rozmowy od poniedziałku do piątku o godz. 20, ale także specjalne wydania "Kropki nad i" emitowane podczas wieczorów wyborczych po pierwszej i drugiej turze wyborów prezydenckich. Najwięcej widzów - 1,7 mln - przyciągnęło powyborcze wydanie programu z 28 czerwca.
W sezonie 2018/2019 "Kropka nad i" gromadziła w TVN 24 średnio 651 tys. widzów.
(KOZ, 23.07.2020)