"Super TV" i "TV 14" z najmniejszym spadkiem wśród tv guide’ów
Najmniejsze spadki sprzedaży zanotowały dwutygodniki „Super TV” i „TV 14”
Najchętniej kupowane pismo w segmencie tv guide’ów to „Tele Tydzień”. W maju wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży. Najmniejsze - „Super TV” i „TV 14” (wszystkie trzy Wydawnictwo Bauer), największe - „Ekran TV” (Wydawnictwo Prasowe Super Nowości).
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” w maju to 593 321 egz. (spadek o 7,07 proc.). Dalej wśród tygodników były: „To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) - 224 159 egz. (spadek o 10,54 proc.), „Magazyn Telewizyjny Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer) - 94 500 egz. (spadek o 13,97 proc.), „Program TV” (Press-Media) - 54 225 egz. (spadek o 11,55 proc.).
Wśród dwutygodników liderem był „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) - 235 302 egz. (spadek o 10,86 proc.). Dalej były: „TV 14” - 161 069 egz. (spadek o 5,62 proc.), „Super TV” - 78 127 egz. (spadek o 4,27 proc.), „Ekran TV” (Wydawnictwo Prasowe Super Nowości) - 24 842 egz. (spadek o 18,7 proc.).
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP.
(PAZ, 23.07.2020)