Wojciech Papuziński i Michał Gajewski awansowali w Schulz brand friendly
Wojciech Papuziński i Michał Gajewski od lat są związani z agencją Schulz brand friendly (fot. materiały prasowe)
Agencja Schulz brand friendly zmienia strukturę zespołów kreatywnych. Wojciech Papuziński i Michał Gajewski awansowali na stanowiska associate creative director.
Do tej pory w agencji funkcjonowały trzy zespoły kreatywne. Obecnie ich liczba została zmniejszona do dwóch, ale jednocześnie zostały one powiększone, a w ich ramach powstały struktury wewnętrzne. Michał Gajewski i Wojciech Papuziński, od wielu lat związani z agencją, zostali awansowani na stanowiska associate creative director.
Wojciech Papuziński działa w branży marketingowej od 14 lat. Wcześniej doświadczenie zdobywał m.in. w agencjach Demo, S4 czy SoInteractive. W Schulz brand friendly pracuje od 2012 roku, początkowo jako senior copywriter, następnie jako creative group head, zarządzając pracą zespołu kreatywnego m.in. dla Mitsubishi, Essilor, Lubelska, Unipharm, KAS, Cinema City, L'Oréal, TBM, Piątnica, Valeant Pharmaceuticals International, PharmaCF, Orkla Health, Politan czy Gatta. Przez ostatnie dwa lata jako head of creative teams sprawował pieczę nad zespołami kreatywnymi przy obsłudze przetargów oraz stałych klientów, m.in. Wawel, USP Zdrowie, Bausch Health i Pudliszki.
Michał Gajewski związany jest z branżą marketingową od 2000 roku. Doświadczenie zdobywał m.in. w Heads Advertising, Schulz brand friendly, Demo i Art FM. W 2018 roku Gajewski wrócił do agencji Schulz na stanowisko creative group head. Jego zespół pracował m.in. dla firm Wawel, USP Zdrowie i startował w przetargach, potem zajął się obsługą Kauflandu.
(AMS, 23.07.2020)