Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Lipiec 22, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie Radio zmienia zasady podpisywania umów ze współpracownikami

Prezes Kamińska zmieniła zasadę, że bez zgody zarządu dyrektorzy mogli podpisywać umowy do 29 tys. zł (fot. Polskie Radio)

Dyrektorzy w Polskim Radiu nie mogą już podpisywać umów cywilnoprawnych z osobami spoza radia bez zgody prezes spółki Agnieszki Kamińskiej - dowiedział się "Presserwis".

Dotychczas dyrektorzy mogli zawierać umowy o współpracy na kwotę nieprzekraczającą 29 tys. zł brutto. Opiewające na wyższe sumy musiał zaakceptować zarząd Polskiego Radia. W poniedziałek prezes radia Agnieszka Kamińska podjęła uchwałę "regulującą zasady akceptacji i podpisywania umów". Teraz dyrektorzy muszą mieć jej zgodę na każdą współpracę, niezależnie od wysokości honorarium.

Anna Mazur z biura zarządu Polskiego Radia przekonuje, że uchwała jest "przywróceniem wcześniejszych tego typu rozwiązań obowiązujących w Polskim Radiu". - Została ona podjęta dla zapewnienia realizacji obowiązku przestrzegania przez PRSA i jego komórki organizacyjne dyscypliny budżetowej oraz w trosce o efektywne gospodarowanie środkami publicznymi - wyjaśnia Mazur.

Z naszych informacji wynika, że prezes Polskiego Radia wydaje również zgody na wyjazdy zagraniczne dziennikarzy. Za prezesury Andrzeja Rogoyskiego leżało to w gestii dyrektorów anten.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 22.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.