Aleksandra Ziółkowska i Marcin Wodyński dołączyli do zespołu Ogilvy
Aleksandra Ziółkowska przed Ogilvy pracowała w Gutenberg Networks, Marcin Wodyński przeszedł do Ogilvy z Leo Burnett (fot. materiały prasowe)
Dział client service agencji Ogilvy wzmocniło dwoje account managerów – Aleksandra Ziółkowska i Marcin Wodyński.
Aleksandra Ziółkowska bezpośrednio przed Ogilvy pracowała w Gutenberg Networks Warszawa, wcześniej zaś zdobywała doświadczenie w TKM Group i Medical Communication. Pracowała m.in. dla Tesco, Jeronimo Martins, Super-Pharmu, MediaMarktu i Axy Direct.
Marcin Wodyński do Ogilvy przeszedł z Leo Burnett, w którym pracował od 2017 roku, a wcześniej w Havas PR i 24/7 Communication. Odpowiadał za realizację kampanii m.in. dla firm Procter & Gamble, Philip Morris, Innogy, Mlekpol, McDonald's Polska.
W dziale client service nastąpiły także awanse. Martyna Michalik, senior account executive, która dołączyła do Ogilvy na początku 2019 roku, objęła stanowisko account managera. Była odpowiedzialna za obsługę firm Reebok i Whirlpool.
Katarzyna Wac, creative process manager, rozpoczęła współpracę z agencją rok temu, od początku odpowiadając za kompleksową obsługę nowego klienta agencji – Allegro. W lipcu awansowała na account directora.
Ponadto w dziale kreacji awansowała Klaudia Boratyńska, junior graphic designer, która objęła stanowisko motion designera. Odpowiada za projekty dla marek Reebok Polska, nju mobile, Shell i Philips.
(AMS, 22.07.2020)