Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 20, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawca "Men’s Health" z zyskiem w 2019 roku

W marcu wydawca wycofał "Men's Health" i inne swoje tytuły z ZKDP

W 2019 roku przychody netto wydawnictwa Motor-Presse Polska sp. z o.o. ze sprzedaży wyniosły 16,95 mln zł (spadek o 2,7 proc.). Zysk netto wyniósł 242,26 tys. zł (rok wcześniej firma miała 1,7 mln zł straty).

Zysk zostanie przeznaczony na kapitał zapasowy spółki. Jej większościowym udziałowcem jest Maciej Mizuro, prezes wydawnictwa.

Motor-Presse Polska wydaje m.in. magazyny "Men's Health", "Women's Health", "Runner's World", "Motocykl".

Segment miesięczników męskich jest coraz mniejszy. Po tym jak Marquard Media Polska w ubiegłym roku zamknął m.in. magazyny "Esquire", "Playboy" i "CKM", a Agora w kwietniu "Logo", ukazuje się już tylko "Men's Health".

Motor-Presse Polska pod koniec marca br. wycofało się z ZKDP. Jak tłumaczy wydawnictwo, powodem była "zmiana metodologii badań PBC, która w algorytmach badania zasięgu czytelnictwa uwzględnia już m.in. dane sprzedażowe".

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(JSX, 20.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.