Lidl reklamuje się na TikToku
17.07.2020, 07:40
![](/images/contents/photo_62521_1594965211_big.jpg)
Dotychczas w akcji udział wzięli m.in. Sandra Maliszewska, Marta Rentel i Kamil Owczarek (screen TikTok)
Promocja Lidl Polska odbywa się w formie wyzwania dla użytkowników pod hasłem #taniasobotachallenge. Zadaniem użytkowników TikToka jest nagranie filmików, na których tańczą do remiksu piosenki reklamowej "Tania sobota w Lidlu" przed sklepami sieci spożywczej.
Dotychczas w akcji udział wzięli influencerzy: Piotr Charaziński, Sandra Maliszewska, Kamil Owczarek oraz Marta Rentel, a łączna liczba wyświetleń czterech nagrań przekroczyła 820 tysięcy. Do akcji dołączyli również inni użytkownicy TikToka. Na platformie pojawiło się już ponad 500 nagrań w ramach akcji.
(BAE, 17.07.2020)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)