"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 17, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Łukasz Załuski redaktorem naczelnym grupy "Focus"

Łukasz Załuski w dalszym ciągu kierował będzie zespołem "Elle Man" (fot. materiały prasowe)

Łukasz Załuski od lipca jest naczelnym magazynów grupy "Focus" (Burda Media Polska). Na stanowisku zastąpił Piotra Kościelniaka, który pożegnał się z firmą.

Łukasz Załuski jest szefem zespołu redakcyjnego "Elle Man" i Elleman.pl, będzie łączyć prowadzenie grupy "Focus" z tym stanowiskiem. Przez 15 lat pracował w segmencie magazynów popularnonaukowych wydawnictwa jako redaktor naczelny "Sekretów Nauki" i zastępca redaktora naczelnego "Focusa". Publikował m.in. w "National Geographic Traveler" i "Fit & Forma".

Do końca czerwca naczelnym grupy był Piotr Kościelniak, który w marcu złożył wypowiedzenie. Jak mówił "Presserwisowi", jego odejście było pośrednio spowodowane oszczędnościami związanymi z epidemią koronawirusa.

W skład grupy "Focus" wchodzą m.in. "Focus. Nauka Zmienia Świat", "Focus Historia", "Focus Extra", "Focus Wiedza" i "Focus Śledczy". W ZKDP rejestrowane są "Focus" i "Focus. Historia". W kwietniu sprzedaż ogółem "Focusa" wyniosła 18 106 egz. (spadek o 41,75 proc. wobec kwietnia 2019 roku), a "Focus Historia" w marcu - 12 547 egz. (spadek o 13,78 proc. w stosunku do marca 2019).

W kwietniu Burda w związku z oszczędnościami spowodowanymi pandemią rozstała się m.in. senior brand manager segmentu luksusowego Martą Stefańską, redaktorką naczelną "Gali" Anną Zejdler oraz PR and internal communication manager Luizą Arament. Spółka zdecydowała też o tymczasowym obniżeniu wynagrodzeń (do końca sierpnia). Według naszych informacji w sumie z wydawnictwem z powodu oszczędności rozstało się blisko 50 osób, czyli około jednej piątej wszystkich zatrudnionych, ale spółka tego nie potwierdziła.

(JSX, 17.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.