Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Lipiec 16, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spotify dostępne w Rosji i 12 kolejnych krajach europejskich

Nowe kraje, w których uruchomiono Spotify, to prawie 250 mln potencjalnych użytkowników (fot. Pixabay.com)

Spotify zostało oficjalnie uruchomione w Rosji i 12 innych krajach Europy. Szwedzki serwis dociera już do 92 rynków na świecie.

Rosja jest bardzo ważna dla Spotify, bo według Międzynarodowej Federacji Przemysłu Fonograficznego to 17. rynek streamingowy na świecie. Pozostałe nowe dla Spotify kraje to: Albania, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Chorwacja, Czarnogóra, Kazachstan, Kosowo, Mołdawia, Macedonia Północna, Serbia, Słowenia i Ukraina. W sumie szwedzka firma ma możliwość dotarcia do prawie 250 mln nowych odbiorców.

Wraz z ekspansją rynkową Spotify wprowadziło 200 nowych list odtwarzania zwierających utwory artystów z nowych regionów. To m.in. prawie 100 list z muzyką rosyjską.

Na koniec pierwszego kwartału 2020 roku Spotify miało 286 mln użytkowników, w tym 130 mln Spotify Premium. Usługa zapewnia dostęp do ponad 50 mln utworów, w tym ponad 1 mln w formie podcastów.

(MAC, 16.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.