Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 14, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polska spółka Facebooka z ponad 13 mln zł zysku

Zysk polskiej spółki w całości zostanie przeznaczony na kapitał zapasowy (fot. Pixabay.com)

Spółka Facebook Poland w 2019 roku wypracowała 13,6 mln zł zysku netto przy 76,9 mln zł przychodów.

Ze sprawozdania spółki złożonego w Krajowym Rejestrze Sądowym wynika, że w porównaniu z 2018 rokiem zwiększyła ona przychody o 48,1 proc. Koszty działalności operacyjnej wzrosły o 29 proc. i wyniosły 59,6 mln zł, z czego 23,6 mln zł przeznaczono na wynagrodzenia (wzrost o 54,4 proc.).

Spółka Facebook Poland zanotowała 13,6 mln zł zysku netto wobec 3,6 mln zł rok wcześniej. Decyzją właściciela zostanie on w całości przeznaczony na kapitał zapasowy.

Jak podano w sprawozdaniu, spółka "prowadziła działalność ukierunkowaną na wspieranie sprzedaży i marketingu na rzecz grupy Facebook".

Na koniec 2019 roku w Facebook Poland pracowało 49 osób.

Jak wynika z badania Gemius/PBI, w czerwcu 2020 roku stronę Facebook.com odwiedziło 21,3 mln polskich internautów.

(KOZ, 14.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.