Ponad 10 mln widzów oglądało telewizyjne wieczory wyborcze
W TVP Info wieczór wyborczy oglądało więcej widzów niż w TVN 24 i TVN 24 BiS (screen Twitter/Top TVP info)
Ogłoszenie sondażowych wyników wyborów prezydenckich oglądało w niedzielę wieczorem na 10 kanałach w sumie 10,28 mln widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Wyniki przeprowadzonego przez Ipsos badania exit poll zaprezentowano po zamknięciu lokali wyborczych. W godz. 21-21.30 stacje nadające wieczory wyborcze wybrało 65,72 proc. osób oglądających w tym czasie telewizję.
W TVP Info specjalny program "Wybory prezydenckie 2020. Wieczór wyborczy" (20.55-1.06) oglądało średnio 1,47 mln widzów. Część programu (20.55-21.43) pokazywała również TVP 1 (2,19 mln widzów).
W TVN 24 wieczór wyborczy "Czas decyzji" (20.20-1.59) zgromadził średnio 975,4 tys. widzów. Kolejne 318,1 tys. śledziło program w TVN 24 BiS. Na głównej antenie TVN "Czas decyzji" (20.55-21.44) miał 1,53 mln widzów.
Do Polsat News wieczór wyborczy "Polska wybiera 2020" (19.40-1.59) przyciągnął średnio 622,3 tys. widzów. Jego część (20.50-21.46) w Polsacie oglądało 942,7 tys. osób.
Wieczór wyborczy w Telewizji WP śledziło 21,8 tys. widzów (20.50-21.31), w TV Republika - 5,1 tys. (20.45-1.35), a w Telewizji wPolsce.pl - 3,5 tys. osób (21-23.56).
(KOZ, 13.07.2020)