Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Do Rzeczy sprzedało akcje  |  Rośnie liczba słuchaczy podcastów  |  Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 13, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Karol Paciorek we wspólnym projekcie z Fundacją DKMS

Za koncepcję projektu, realizację i dystrybucję odpowiada agencja gamingowa Fantasyexpo (screen YouTube/Fundacja DKMS)

Youtuber Karol Paciorek nawiązał współpracę z Fundacją DKMS, w ramach której prowadzi cykl podcastów #pomagrajmy o tematyce gamingowej.

Cykl podcastów dostępny jest na Spotify i YouTube. Paciorek co dwa tygodnie będzie zapraszał do rozmów gości m.in. ze świata gamingowego, w których razem będą opowiadać słuchaczom o akcjach charytatywnych. Zaproszonymi gośćmi będą gamerzy, youtuberzy, influencerzy gamingowi, sportowcy z zamiłowaniem do gier, a także streamerzy. Pierwszymi gośćmi programu są Patryk Rojo Rojewski, Norbert Dis Gierczak i Łukasz Zmasło Zmysło. W kolejnych odcinkach pojawi się m.in. Andrzej Dziedzic, który „przybliży swoją walkę z chłoniakiem limfoblastycznym, by odbiorcy poznali doświadczenia osób, które czekają na zgodnego dawcę szpiku”.

Za koncepcję projektu, realizację i dystrybucję odpowiada agencja gamingowa Fantasyexpo. Kreację przygotowała agencja Promo Agency (siostrzana spółka agencji Novem, która odpowiada za zakup mediów digital dla Fundacji DKMS). Działania reklamowe prowadzone są w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Na potrzeby kampanii powstała podstrona Dkms.pl/pomagrajmy, z poziomu której można zarejestrować się jako potencjalny dawca szpiku bądź przekazać darowiznę, która pokryje koszt przebadania kolejnych zarejestrowanych osób.

(IKO, 13.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.