Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 03, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W grupie ogólnej TVP 1 przed Polsatem, a TVP Info przed TVN 24

W pierwszym półroczu w grupie ogólnej prowadził TVP 1, w komercyjnej - TVN (fot. Pexels.com)

W pierwszym półroczu 2020 roku Polsat stracił pozycję lidera na rzecz TVP 1 w grupie ogólnej i TVN w grupie komercyjnej. W grupie ogólnej spośród kanałów z tzw. wielkiej czwórki tylko telewizyjna Jedynka poprawiła wyniki, a TVP Info wyprzedził TVN 24.

W grupie ogólnej TVP 1 miał 9,68 proc. udziału w widowni telewizyjnej, co oznacza wzrost z 9,63 proc. w pierwszym półroczu 2019 roku. Zeszłoroczny lider, czyli Polsat, zmniejszył udział z 10,19 proc. do 8,36 proc. TVN zanotował spadek z 8,56 proc. do 7,66 proc., a TVP 2 - z 8,47 proc. do 7,63 proc. Łączny udział kanałów z tzw. wielkiej czwórki spadł z 36,85 proc. do 33,33 proc.

Na piątą pozycję awansował TVP Info, zdobywając 5,2 proc. udziału w rynku (wzrost z 3,47 proc.). TVN 24 zwiększył udział z 4,42 proc. do 5,16 proc. W pierwszej dziesiątce znalazły się również: TV 4 - 3,66 proc. (spadek z 3,76 proc.), TV Puls - 3,59 proc. (wzrost z 3,47 proc.), TVN Siedem - 3,4 proc. (wzrost z 3,27 proc.) i TTV - 2,24 proc. (wzrost z 2 proc.).

W grupie komercyjnej Polsat został wyprzedzony przez TVN, którego udział zmniejszył się z 11,10 proc. do 9,77 proc. Polsat zanotował spadek z 11,31 proc. do 9,58 proc. TVP 2 miał 6,68 proc. (spadek z 7,17 proc.), a TVP 1 - 5,87 proc. (spadek z 6,33 proc.). Łącznie stacje miały 31,9 proc. udziału wobec 35,91 proc. rok wcześniej.

Kolejne miejsca zajęły TVN Siedem - 4,32 proc. (wzrost z 3,77 proc.), TV Puls - 3,87 proc. (wzrost z 3,78 proc.), TTV - 3,52 proc. (wzrost z 3,34 proc.), TVN 24 - 3,47 proc. (wzrost z 2,57 proc.), TVP Info - 2,61 proc. (wzrost z 1,41 proc.).

Dane: Nielsen Audience Measurement.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 03.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.