Prymat wprowadza nowe produkty i zmienia opakowania
Prymat rozpoczął działania marketingowe związane z wprowadzeniem nowych produktów, zmianą szaty graficznej wszystkich opakowań oraz serwisem internetowym Prymat.pl.
Pierwszym etapem będą reklamy w postaci advertoriali wykorzystujących wizerunek kucharza Roberta Sowy. Obejmą one prasę dla kobiet (m.in. ”Claudia”, ”Dobre Rady”, ”Olivia”, ”Pani Domu”, ”Poradnik Domowy”, ”Przyjaciółka”) i kulinarną (m.in. ”Moje Gotowanie”). Do listopadowego i grudniowego numeru miesięcznika ”Moje Gotowanie” dodane zostaną próbki nowych przypraw. Akcja będzie odbywała się także na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach. Wsparciem nowej strategii firmy jest uruchomiony wczoraj serwis internetowy Prymat.pl, w którym znajdują się informacje o firmie, przyprawach i przepisy kulinarne. Stronę przygotowała agencja interaktywna Internet Marketing Partners. Prawdopodobnie w listopadzie zostanie zorganizowany mediowy konkurs ofert, w którym wezmą udział Optimum Media OMD oraz MPG Media Planning obsługujący firmę obecnie. W tym samym miesiącu ma odbyć się konkurs ofert na agencję ambientową i BTL. W zakresie kreacji z Prymatem pracuje agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw.(TW, 28.09.2006)
