Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Wrzesień 28, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paweł Fąfara pokieruje ogólnopolskim projektem Polskapresse

Paweł Fąfara, zastępca redaktora naczelnego ”Newsweek Polska” (Axel Springer Polska), złożył wypowiedzenie i przechodzi do Grupy Wydawniczej Polskapresse. Negocjacje w sprawie przejścia redaktora naczelnego Tomasza Wróblewskiego i jego zastępcy Ewy Wilcz-Grzędzińskiej jeszcze trwają.

Na wczorajszym porannym kolegium redakcyjnym tygodnika ”Newsweek Polska” jego redaktor naczelny Tomasz Wróblewski potwierdził, że kierownictwo redakcji prowadzi rozmowy w sprawie przejścia do pracy u innego wydawcy. Zaznaczył, że żadne ostateczne decyzje jeszcze w tej sprawie nie zapadły, a on sam obecnie negocjuje z zarządem Axel Springer Polska budżet ”Newsweeka” na przyszły rok. Wspomniał też, że tygodnik jest w dobrej kondycji i z wstępnych danych o sprzedaży za ostatni okres wynika, że być może wrócił na pozycję lidera w segmencie tygodników opinii.
Po południu Paweł Fąfara złożył wypowiedzenie i pożegnał się z kierownikami działów w ”Newsweeku”. Według naszych informacji pokieruje on ogólnopolskim projektem Polskapresse.
Zarząd Axel Springer Polska nie komentuje doniesień o ewentualnym odejściu kierownictwa spółki do innego wydawcy. Z kolei zarząd Polskapresse wkrótce ma wydać w tej sprawie komunikat.
W redakcji ”Newsweeka Polska” już mówi się o ewentualnych następcach Wróblewskiego. Na razie wymieniane są dwa nazwiska: Grzegorza Jankowskiego (redaktora naczelnego ”Faktu” i wydawcy ”Dziennika”) oraz Piotra Najsztuba (byłego naczelnego ”Przekroju”, obecnie dyrektora kreatywnego Edipresse). – Taka informacja mi bardzo pochlebia, ale żadnych rozmów w tej sprawie nie prowadzę – stwierdza tylko Najsztub.

(GK, SK, 28.09.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.