Monika Wdowiak doradczynią zarządu Grupy naTemat ds. sprzedaży

Monika Wdowiak pracowała m.in. w Marquard Media Polska i magazynie "Vogue Polska" (fot. materiały prasowe)
Monika Wdowiak została doradczynią zarządu ds. sprzedaży Grupy naTemat. Do jej obowiązków będzie należało doradzanie zarządowi w kontekście decyzji biznesowo-reklamowych, audyt procesów sprzedażowych w grupie i reprezentacja spółki.
"W zeszłym roku nasze przychody urosły o 58 proc., a zyski trzykrotnie, ale nasze plany są dużo ambitniejsze i wierzymy, że Monika swoim doświadczeniem pomoże nam je osiągnąć" – mówi cytowany w komunikacie Michał Mańkowski, redaktor naczelny, dyrektor operacyjny i członek zarządu Grupy naTemat.
Wdowiak była ostatnio dyrektorką działu reklamy "Vogue Polska", wcześniej spędziła ponad 13 lat w Marquard Media Polska, była też dyrektorką ds. reklamy w Hearst Marquard Publishing.
W czerwcu doradczynią Grupy naTemat ds. rozwoju została Katarzyna Szpor, do niedawna dyrektorka ds. strategii wydawniczej Wirtualnej Polski i p.o. redaktorka naczelna portalu.
Jak wynika z danych Gemius/PBI, w marcu Natemat.pl miał 7,56 mln użytkowników (wzrost o 109,41 proc. w stosunku do marca 2019 roku).
(JSX, 01.07.2020)
