Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 30, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marka piwa Specjal zachęca do zwiedzania północy Polski

Kampania marki Specjal przedstawia atrakcje północnego regionu Polski (fot. materiały prasowe)

Grupa Żywiec kampanię marki Specjal prowadzi pod hasłem „Nie wyjeżdżaj daleko, odkryj Naszą Północ”.

Kreacje reklamowe przedstawiają różne atrakcje regionów, a kampania digitalowa odsyła na portale turystyczne każdego z województw północnej części Polski. Znajdują się tam informacje, co zwiedzić, jak dojechać, gdzie się zatrzymać, co i gdzie zjeść, z jakich atrakcji skorzystać.

Partnerami kampanii są: Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, Warmińsko-Mazurska Regionalna Organizacja Turystyczna oraz Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna.

Komunikacja obejmuje digital, media społecznościowe i działania PR.

Kampania realizowana jest przez: agencję VMLY&R – kreacja, digital & social media, agencję Roots – media relations oraz działania z partnerami oraz Starcom – planowanie i zakup mediów.

(AMS, 30.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.