Marka piwa Specjal zachęca do zwiedzania północy Polski
Kampania marki Specjal przedstawia atrakcje północnego regionu Polski (fot. materiały prasowe)
Grupa Żywiec kampanię marki Specjal prowadzi pod hasłem „Nie wyjeżdżaj daleko, odkryj Naszą Północ”.
Kreacje reklamowe przedstawiają różne atrakcje regionów, a kampania digitalowa odsyła na portale turystyczne każdego z województw północnej części Polski. Znajdują się tam informacje, co zwiedzić, jak dojechać, gdzie się zatrzymać, co i gdzie zjeść, z jakich atrakcji skorzystać.
Partnerami kampanii są: Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, Warmińsko-Mazurska Regionalna Organizacja Turystyczna oraz Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna.
Komunikacja obejmuje digital, media społecznościowe i działania PR.
Kampania realizowana jest przez: agencję VMLY&R – kreacja, digital & social media, agencję Roots – media relations oraz działania z partnerami oraz Starcom – planowanie i zakup mediów.
(AMS, 30.06.2020)