Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 30, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pepsi, OMD Media Direction, BBDO i Warner Music we wspólnym projekcie

Za produkcję teledysków odpowiada dom produkcyjny Papaya Films (screen: YouTube.com/Pepsi Taste The Beat)

Producent napojów Pepsi (PepsiCo) wraz z agencją mediową OMD Media Direction, agencją BBDO i z Warner Music Poland nawiązali strategiczną współpracę przy projekcie muzycznym Pepsi Taste The Beat.

Na platformie muzycznej Pepsi Taste The Beat co miesiąc publikowane będą single z nietypowymi połączeniami muzycznymi oraz treści poświęcone artystom (zostanie uruchomiona 10 lipca). Łącznie powstaną cztery teledyski, które w sposób „zaskakujący i ponadgatunkowy” wpisują się w tytułowe hasło "Pepsi Taste The Beat". Utwory wyprodukuje producent muzyczny Sir Mich, a za produkcję teledysków odpowiada dom produkcyjny Papaya Films. Jako pierwszy opublikowano już utwór „Tam gdzie Wy” (Kali, Klaudia Szafrańska, PlanBe), który dostępny jest na YouTube i w serwisach streamingowych. Kolejny klip zostanie opublikowany 24 lipca.

Za stworzenie platformy odpowiadają Warner Music Poland i Ewenement Brand Experience Workshop, które wspólnie z BBDO tworzą kreacje platformy. Za część komunikacyjną odpowiadają OMD Media Direction i BBDO.

(IKO, 30.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.