Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 29, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Unilever, Verizon i Coca-Cola wycofują reklamy z Facebooka

Założyciel Facebooka Mark Zuckerberg opublikował wideo, w którym zapowiada szereg zmian (screen: YouTube.com/The Telegraph)

Unilever, Verizon, Coca-Cola wraz z kilkoma innymi dużymi firmami ogłosiły, że na pół roku wycofują reklamy z Facebooka, w związku z brakiem reakcji serwisu na mowę nienawiści.

Tego samego dnia czasowe zawieszenie publikacji reklam na Facebooku ogłosiły Unilever (wycofuje reklamy także z Instagrama i Twittera), Verizon, Levi Strauss, Coca-Cola, marka czekolady Hershey's oraz firmy odzieżowe Lululemon i Jansport. Dołączyły do ponad 100 innych firm, które wycofały swoje budżety reklamowe wcześniej.

W odpowiedzi założyciel Facebooka Mark Zuckerberg opublikował wideo, w którym zapowiada szereg zmian. Śladem Twittera Facebook ma oznaczać posty mogące naruszać zasady poprzez podawanie nieprawdziwych i agresywnych treści. Usunięte mają być posty zachęcające do stosowania przemocy. Naciski na Facebook, aby moderować mowę nienawiści, nasiliły się w ostatnich tygodniach, ponieważ platforma odmówiła oflagowania niektórych kontrowersyjnych wypowiedzi prezydenta USA. 

(MAC, 29.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.