Tylko trzy programy TV osiągnęły ponad 3 mln widzów  |  Polscy wydawcy negocjują z big techami  |  TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tylko trzy programy TV osiągnęły ponad 3 mln widzów  |  Polscy wydawcy negocjują z big techami  |  TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tylko trzy programy TV osiągnęły ponad 3 mln widzów  |  Polscy wydawcy negocjują z big techami  |  TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Czerwiec 29, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zysk spółek Grupy RMF wzrósł o kilkanaście procent

Zysk netto nadawcy RMF FM wzrósł o 16 proc. - do 22,3 mln zł (fot. Pixabay.com)

Spółka Radio Muzyka Fakty Grupa RMF, nadawca RMF FM, w 2019 roku wypracowała 22,3 mln zł zysku netto przy 98,4 mln zł przychodów. Wyniki finansowe poprawiły również spółki będące nadawcami sieci RMF Maxxx i ponadregionalnego RMF Classic.

Jak wynika ze sprawozdania zamieszczonego w Krajowym Rejestrze Sądowym, w porównaniu z 2018 rokiem przychody Radio Muzyka Fakty Grupa RMF urosły o 3,7 proc. Koszty działalności operacyjnej były większe o 0,8 proc. i wyniosły 75,4 mln zł, z czego 10,6 mln zł przeznaczono na wynagrodzenia (wzrost o 5,7 proc.).

Zysk netto spółki rok do roku wzrósł o 16 proc. Marża EBIT wyniosła 22,6 proc. (rok wcześniej 20,3 proc.). W 2019 roku przeciętne zatrudnienie w niej wyniosło 103 osoby.

Spółka Multimedia, nadawca 22 stacji sieci RMF Maxxx i Radia Gra z Torunia, miała 32,9 mln zł przychodów (wzrost o 19,8 proc.) i 5 mln zł zysku netto (wzrost o 19,5 proc.). Podmiot jest również większościowym udziałowcem nadawcy Radia Gra Wrocław i mniejszościowym Radia 90 z Rybnika.

Z kolei Opera FM, nadawca ponadregionalnego RMF Classic, uzyskała 8,4 mln zł przychodów (wzrost o 19,4 proc.) i 1,7 mln zł zysku netto (wzrost o 41,4 proc.).

W 2019 roku RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic miały łącznie 33 proc. udziału w czasie słuchania, podczas gdy w 2018 roku 30,8 proc. (badanie Radio Track, realizowane przez Kantar).

(KOZ, 29.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.