Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 26, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

GfK i Nielsen opracowały narzędzie do efektywnego planowania kampanii TV

Stworzyliśmy długo wyczekiwane narzędzie, niezbędne dla każdego, kto planuje i kupuje kampanie telewizyjne dla kategorii FMCG czy detalistów - tłumaczy Hanna Kuźmierkiewicz z GfK Polonia (fot. materiały prasowe)

Firma badawcza GfK Polonia wraz z Nielsen Media Polska opracowały narzędzie do planowania i kupowania kampanii dla firm z branży FMCG, OTC i detalistów – Ametyst.

Narzędzie to wykorzystuje dane zakupowe panelu gospodarstw domowych GfK Polonia i dane telemetryczne Nielsen Media. Ametyst pozwala na precyzyjne targetowanie i umożliwia optymalizację kosztów dotarcia do nabywców wybranych produktów i kategorii. Dzięki niemu można określać grupy docelowe zmiennymi zakupowymi, co z kolei przekłada się na „bardziej efektywne dotarcie i znacznie lepszą optymalizację budżetu telewizyjnego”.

"W GfK dysponujemy bardzo dokładnymi i bieżącymi analizami m.in. na temat tego, jak dużo i jak często kupują konsumenci, czy kupują na promocjach i ile wydają na zakupy. Dodatkowo, co niezwykle ważne, wiemy kim są nabywcy" - tłumaczy w komunikacie Hanna Kuźmierkiewicz, client business partner w GfK Polonia. "Stworzyliśmy długo wyczekiwane narzędzie, niezbędne dla każdego, kto planuje i kupuje kampanie telewizyjne dla kategorii FMCG czy detalistów” – dodaje.  

(IKO, 26.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.