GfK i Nielsen opracowały narzędzie do efektywnego planowania kampanii TV
Stworzyliśmy długo wyczekiwane narzędzie, niezbędne dla każdego, kto planuje i kupuje kampanie telewizyjne dla kategorii FMCG czy detalistów - tłumaczy Hanna Kuźmierkiewicz z GfK Polonia (fot. materiały prasowe)
Firma badawcza GfK Polonia wraz z Nielsen Media Polska opracowały narzędzie do planowania i kupowania kampanii dla firm z branży FMCG, OTC i detalistów – Ametyst.
Narzędzie to wykorzystuje dane zakupowe panelu gospodarstw domowych GfK Polonia i dane telemetryczne Nielsen Media. Ametyst pozwala na precyzyjne targetowanie i umożliwia optymalizację kosztów dotarcia do nabywców wybranych produktów i kategorii. Dzięki niemu można określać grupy docelowe zmiennymi zakupowymi, co z kolei przekłada się na „bardziej efektywne dotarcie i znacznie lepszą optymalizację budżetu telewizyjnego”.
"W GfK dysponujemy bardzo dokładnymi i bieżącymi analizami m.in. na temat tego, jak dużo i jak często kupują konsumenci, czy kupują na promocjach i ile wydają na zakupy. Dodatkowo, co niezwykle ważne, wiemy kim są nabywcy" - tłumaczy w komunikacie Hanna Kuźmierkiewicz, client business partner w GfK Polonia. "Stworzyliśmy długo wyczekiwane narzędzie, niezbędne dla każdego, kto planuje i kupuje kampanie telewizyjne dla kategorii FMCG czy detalistów” – dodaje.
(IKO, 26.06.2020)