"Tele Tydzień" i "Tele Świat" z najmniejszym spadkiem wśród tv guide’ów
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” w maju zanotowały najmniejsze spadki w segmencie
W kwietniu wszystkie tytuły w segmencie tv guide’ów zanotowały spadki sprzedaży. Najchętniej kupowane pismo to „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer).
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” w kwietniu to 603 671 egz. (spadek o 8,52 proc.). Dalej wśród tygodników były „To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) - 229 820 egz. (spadek o 10,7 proc.), „Magazyn Telewizyjny Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer) - 94 770 egz. (spadek o 15,09 proc.), „Program TV” (Press-Media) - 54 457 egz. (spadek o 13,7 proc.).
Wśród dwutygodników liderem był „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) - 252 680 egz. (spadek o 11,14 proc.). Dalej były: „TV 14” (Wydawnictwo Bauer) - 163 064 egz. (spadek o 11,27 proc.), „Super TV” (Wydawnictwo Bauer) - 74 149 egz. (spadek o 15,71 proc.), „Ekran TV” (Wydawnictwo Prasowe Super Nowości) - 25 451 egz. (spadek o 21,54 proc.).
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP.
(PAZ, 25.06.2020)