Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Czerwiec 24, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mniejsze przychody Grupy Radiowej Agory, większe Inforadia

Zysk Grupy Radiowej Agory wzrósł o 1/4 (fot. materiały prasowe)

Grupa Radiowa Agory - nadawca Radia Złote Przeboje, Radia Pogoda i Rock Radia - w 2019 roku zmniejszyła przychody, ale zwiększyła zysk. Spadki zanotowała spółka zależna Doradztwo Mediowe. Wyniki poprawiło Inforadio, nadawca Tok FM.

Jak wynika ze sprawozdania Grupy Radiowej Agory złożonego w Krajowym Rejestrze Sądowym, przychody spółki w porównaniu z 2018 rokiem spadły o 1,2 proc., do 51,3 mln zł. Zysk netto wzrósł natomiast o 26,5 proc., do 16,1 mln zł. 6,6 mln zł z zysku zostało wypłacone właścicielowi, czyli Agorze SA, w formie zaliczki już pod koniec 2019 roku. Reszta przeznaczona zostanie na kapitał zapasowy.

Spółka zależna Doradztwo Mediowe, która zajmuje się sprzedażą czasu reklamowego stacji Grupy Radiowej Agory i prowadzi działalność brokera radiowo-kinowego, zmniejszyła przychody o 3 proc., do 105,5 mln zł. Jak podano w sprawozdaniu, powodem był spadek dynamiki na rynku reklamy radiowej. Zaznaczano jednocześnie, że wyższe były przychody ze świadczonej usługi pośrednictwa dla sieci kin Helios. Zysk Doradztwa Mediowego spadł o 4,9 proc., do 3,7 mln zł.

Z kolei nadawca ponadregionalnego Tok FM, czyli spółka Inforadio - należąca do Grupy Radiowej Agory (66,09 proc. udziałów) i Polityki Info (33,91 proc.) - miała 14,1 mln zł przychodów (wzrost o 1 proc.) i 1,9 mln zł zysku netto (wzrost o 11,5 proc.).

Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Tok FM i Rock Radio w 2019 roku miały łącznie 6,4 proc. udziału w czasie słuchania (6,3 proc. w 2018 roku; badanie Radio Track, realizowane przez Kantar).

(KOZ, 24.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.