Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Czerwiec 24, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lighthouse dba o komunikację Riot Games

Lighthouse odpowiada za komunikację obecnych i nadchodzących tytułów Riot Games w Polsce (fot. materiały prasowe)

Producent gier komputerowych Riot Games wybrał w przetargu na obsługę PR agencję doradztwa komunikacyjnego Lighthouse. 

W ramach współpracy Lighthouse odpowiada za komunikację obecnych i nadchodzących tytułów Riot Games w Polsce, w tym „League of Legends” i „Valorant”. Do zadań agencji należy tworzenie oraz dystrybucja treści dotyczących aktualizacji i nowości, wsparcie programu recenzenckiego, prowadzenie biura prasowego, organizacja konferencji i eventów, także komunikacja towarzysząca turniejom e-sportowym, premierom oraz innym wydarzeniom organizowanym przez Riot Games w Polsce.

(IKO, 24.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.