Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Czerwiec 24, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lighthouse dba o komunikację Riot Games

Lighthouse odpowiada za komunikację obecnych i nadchodzących tytułów Riot Games w Polsce (fot. materiały prasowe)

Producent gier komputerowych Riot Games wybrał w przetargu na obsługę PR agencję doradztwa komunikacyjnego Lighthouse. 

W ramach współpracy Lighthouse odpowiada za komunikację obecnych i nadchodzących tytułów Riot Games w Polsce, w tym „League of Legends” i „Valorant”. Do zadań agencji należy tworzenie oraz dystrybucja treści dotyczących aktualizacji i nowości, wsparcie programu recenzenckiego, prowadzenie biura prasowego, organizacja konferencji i eventów, także komunikacja towarzysząca turniejom e-sportowym, premierom oraz innym wydarzeniom organizowanym przez Riot Games w Polsce.

(IKO, 24.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.