Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 24, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Disney+ od 15 września w ośmiu kolejnych europejskich krajach

W maju Disney ogłosił, że ma już 54,5 mln subskrybentów (fot. Kon Karampelas/Unsplash.com)

The Walt Disney Company ogłosił, że jego serwis streamingowy Disney+ 15 września zostanie uruchomiony w ośmiu kolejnych europejskich krajach. 

Jeden z najważniejszych graczy na rynku streamingowym tego dnia pojawi się w Portugalii, Belgii, Finlandii, Islandii, Luksemburgu (w tych krajach ma kosztować 6,99 euro lub 7,87 dol. miesięcznie albo 69,99 euro, tj. 78,84 dol. rocznie), Norwegii (69 koron norweskich lub 7,18 dol. miesięcznie i 689 koron lub 71,72 dol. rocznie), Szwecji (69 koron szwedzkich lub 7,36 dol. i 689 koron lub 73,57 dol.) oraz Danii (59 koron duńskich lub 8,91 dol. i 589 koron lub 89 dol.).

W Europie usługa jest obecnie dostępna w Holandii, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Francji, Austrii, Niemczech, Szwajcarii, Włoszech i Hiszpanii. Poza kontynentem - w USA, Kanadzie, Australii, Nowej Zelandii, Indiach i Japonii.

W maju Disney ogłosił, że ma już 54,5 mln subskrybentów. Firma prognozuje, że do 2024 roku będzie ich 60-90 mln. W 2019 roku koncern na oryginalne treści dla Disney+ wydał 1 mld dol., a do roku 2024 liczba ta ma wzrosnąć do 2,5 mld dol.

(MAC, 24.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.