Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 17, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lavazza słowami Charliego Chaplina przypomina, czym jest tolerancja

Komunikacja kampanii digitalowej została opracowana przez agencję reklamową Armando Testa i zaadaptowana na polski rynek (screen: YouTube.com/Lavazza)

Włoski producent kawy Lavazza rozpoczął kampanię "Good Morning Humanity", w której przytacza słowa Charliego Chaplina o tolerancji i wartościach.

Lavazza oparła globalną kampanię na przekazie zawartym w słowach Charliego Chaplina, które wypowiedział w orędziu do ludzkości w filmie "Wielki dyktator" z 1940 roku. „Po osiemdziesięciu latach od stworzenia dzieła, te słowa pozostają wciąż aktualne, a w związku z pandemią, która ogarnęła świat w ostatnich miesiącach, wydają się być bardziej celne, niż kiedykolwiek wcześniej” - informuje producent kawy Lavazza. Ścieżkę dźwiękową kampanii stanowi utwór "Deszcz, w twoich czarnych oczach" zmarłego niedawno włoskiego muzyka Ezio Bosso. W spocie wykorzystano słynne zdjęcia Steve'a McCurry'ego, Dennisa Stocka i Jerome Sessiniego z Magnum Photos.

Komunikacja kampanii digitalowej została opracowana przez agencję reklamową Armando Testa i zaadaptowana na polski rynek. Działania reklamowe prowadzone są w internecie, w tym w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube). Powstała też strona internetowa „The New Humanity”, na której znajdują się treści w języku polskim. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker.

(IKO, 17.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.