Lavazza słowami Charliego Chaplina przypomina, czym jest tolerancja
Komunikacja kampanii digitalowej została opracowana przez agencję reklamową Armando Testa i zaadaptowana na polski rynek (screen: YouTube.com/Lavazza)
Włoski producent kawy Lavazza rozpoczął kampanię "Good Morning Humanity", w której przytacza słowa Charliego Chaplina o tolerancji i wartościach.
Lavazza oparła globalną kampanię na przekazie zawartym w słowach Charliego Chaplina, które wypowiedział w orędziu do ludzkości w filmie "Wielki dyktator" z 1940 roku. „Po osiemdziesięciu latach od stworzenia dzieła, te słowa pozostają wciąż aktualne, a w związku z pandemią, która ogarnęła świat w ostatnich miesiącach, wydają się być bardziej celne, niż kiedykolwiek wcześniej” - informuje producent kawy Lavazza. Ścieżkę dźwiękową kampanii stanowi utwór "Deszcz, w twoich czarnych oczach" zmarłego niedawno włoskiego muzyka Ezio Bosso. W spocie wykorzystano słynne zdjęcia Steve'a McCurry'ego, Dennisa Stocka i Jerome Sessiniego z Magnum Photos.
Komunikacja kampanii digitalowej została opracowana przez agencję reklamową Armando Testa i zaadaptowana na polski rynek. Działania reklamowe prowadzone są w internecie, w tym w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube). Powstała też strona internetowa „The New Humanity”, na której znajdują się treści w języku polskim. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker.
(IKO, 17.06.2020)