PKN Orlen będzie wybierać agencję reklamową
Agencja ma być wybrana do końca września (fot. materiały prasowe)
Koncern PKN Orlen rusza z przetargiem reklamowym - wynika z informacji "Presserwisu".
Jego celem jest wybór agencji do kompleksowej obsługi kreatywno-strategicznej. Wstępne zapytanie trafiło do agencji 9 czerwca. W pierwszym tygodniu lipca agencje mają dostarczyć Orlenowi swoje prezentacje (credentials), a do końca lipca Orlen podejmie decyzję, do których agencji wyśle brief przetargowy. Agencja ma być wybrana do końca września, natomiast współpraca ma się rozpocząć w październiku. Orlen nie odpowiedział na pytania "Presserwisu" dotyczące planowanego przetargu.
Obecnie PKN Orlen w zakresie obsługi reklamowej współpracuje z agencją Red8, planowaniem i zakupem mediów dla koncernu zajmuje się firma Sigma Bis, utworzona przez Orlen i Grupę PZU. W kampaniach Orlenu występuje Robert Kubica.
(AMS, 15.06.2020)