Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 15, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PKN Orlen będzie wybierać agencję reklamową

Agencja ma być wybrana do końca września (fot. materiały prasowe)

Koncern PKN Orlen rusza z przetargiem reklamowym -  wynika z informacji "Presserwisu".

Jego celem jest wybór agencji do kompleksowej obsługi kreatywno-strategicznej. Wstępne zapytanie trafiło do agencji 9 czerwca. W pierwszym tygodniu lipca agencje mają dostarczyć Orlenowi swoje prezentacje (credentials), a do końca lipca Orlen podejmie decyzję, do których agencji wyśle brief przetargowy. Agencja ma być wybrana do końca września, natomiast współpraca ma się rozpocząć w październiku. Orlen nie odpowiedział na pytania "Presserwisu" dotyczące planowanego przetargu.

Obecnie PKN Orlen w zakresie obsługi reklamowej współpracuje z agencją Red8, planowaniem i zakupem mediów dla koncernu zajmuje się firma Sigma Bis, utworzona przez Orlen i Grupę PZU. W kampaniach Orlenu występuje Robert Kubica.

(AMS, 15.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.