Rekordowa dywidenda od Grupy RMF  |  Oglądalność nocnego programu Republiki  |  Wyniki finansowe nadawcy telewizji wPolsce24  |  Skurczył się zysk agencji WebTalk  |  Grupa Emitel w 2024 roku na plusie  |  Broker reklamowy kanału Canal+ Extra 2  |  Spółka producencka Orphan Studio  |  Premiera kontynuacji serialu "Glina"  |  Kanał Show TV zapowiada polskie nowości  |  Prezenterzy Radia Eska w kampanii  |  Subskrybenci Pro.rp.pl z dostępem  |  Miesięcznik "Kobieta i Życie" podrożał  |  Czwarta wersja unijnego kodeksu postępowania dla AI  |  Freundschaft wygrała przetarg  |  WPP Media na czele rankingu  |  Zooclick i Harbingers  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w czerwcu  |  "Forbes" poszerza skład kierownictwa  |  Google, OpenAI, xAI i Anthtropic będą wspierać Pentagon  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Rekordowa dywidenda od Grupy RMF  |  Oglądalność nocnego programu Republiki  |  Wyniki finansowe nadawcy telewizji wPolsce24  |  Skurczył się zysk agencji WebTalk  |  Grupa Emitel w 2024 roku na plusie  |  Broker reklamowy kanału Canal+ Extra 2  |  Spółka producencka Orphan Studio  |  Premiera kontynuacji serialu "Glina"  |  Kanał Show TV zapowiada polskie nowości  |  Prezenterzy Radia Eska w kampanii  |  Subskrybenci Pro.rp.pl z dostępem  |  Miesięcznik "Kobieta i Życie" podrożał  |  Czwarta wersja unijnego kodeksu postępowania dla AI  |  Freundschaft wygrała przetarg  |  WPP Media na czele rankingu  |  Zooclick i Harbingers  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w czerwcu  |  "Forbes" poszerza skład kierownictwa  |  Google, OpenAI, xAI i Anthtropic będą wspierać Pentagon  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Rekordowa dywidenda od Grupy RMF  |  Oglądalność nocnego programu Republiki  |  Wyniki finansowe nadawcy telewizji wPolsce24  |  Skurczył się zysk agencji WebTalk  |  Grupa Emitel w 2024 roku na plusie  |  Broker reklamowy kanału Canal+ Extra 2  |  Spółka producencka Orphan Studio  |  Premiera kontynuacji serialu "Glina"  |  Kanał Show TV zapowiada polskie nowości  |  Prezenterzy Radia Eska w kampanii  |  Subskrybenci Pro.rp.pl z dostępem  |  Miesięcznik "Kobieta i Życie" podrożał  |  Czwarta wersja unijnego kodeksu postępowania dla AI  |  Freundschaft wygrała przetarg  |  WPP Media na czele rankingu  |  Zooclick i Harbingers  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w czerwcu  |  "Forbes" poszerza skład kierownictwa  |  Google, OpenAI, xAI i Anthtropic będą wspierać Pentagon  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 12, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Press-Service Monitoring Mediów zwiększył przychody i zysk po przejęciu Newton Media

Press-Service Monitoring Mediów podwoił zysk netto (fot. Pexels.com)

Press-Service Monitoring Mediów w 2019 roku wypracował 1,23 mln zł zysku netto przy 20,34 mln zł przychodów ze sprzedaży. Spółka w zeszłym roku przejęła konkurencyjną firmę Newton Media, której dotychczasowy właściciel został udziałowcem Press-Service Monitoring Mediów.

W porównaniu z 2018 rokiem przychody Press-Service Monitoring Mediów wzrosły o 9,6 proc. Koszty działalności operacyjnej były o 6,7 proc. większe i wyniosły 19,99 mln zł, z czego 10,86 mln zł przeznaczono na wynagrodzenia (wzrost o 2,6 proc.).

"Dzięki pozyskaniu nowych klientów i rozbudowaniu obecnych zleceń spółka przekroczyła zakładane cele związane ze zwiększeniem obrotów" - podano w sprawozdaniu złożonym w Krajowym Rejestrze Sądowym.

Spółka podwoiła zysk netto z 584,1 tys. zł do 1,23 mln zł, a udziałowcy przeznaczyli go na wypłatę dywidendy. Przeciętne zatrudnienie w 2019 roku utrzymywało się na poziomie 150 osób.

Press-Service Monitoring Mediów w sprawozdaniu podał, że w lutym 2019 roku nabył 100 proc. udziałów w firmie monitorującej media Newton Media, dzięki czemu spółka "w znaczący sposób zwiększyła wspólnie z podmiotem zależnym udział w polskim rynku monitorowania i analizowania mediów oraz działalności agencyjnej i przeglądów prasy".

Press-Service Monitoring Mediów w lutym 2019 roku podwyższył kapitał podstawowy i wyemitował dodatkowe udziały, które zostały objęte przez nowego udziałowca Newton Media AS (10,14 proc.), dotychczasowego właściciela Newton Media.

Po transakcji prezesem Newton Media został Piotr Długi, jeden z udziałowców Press-Service Monitoring Mediów.

W KRS nie zostały opublikowane dotychczas wyniki finansowe Newton Media za 2019 rok. W 2018 roku firma miała 3,31 mln zł przychodów i 796 tys. zł straty.

(KOZ, 12.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.