Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Czerwiec 12, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jeszcze jedno lokalne radio może powstać we Włocławku

Trzy częstotliwości są do wzięcia w woj. wielkopolskim (fot. Pixabay.com)

We Włocławku (woj. kujawsko-pomorskie) będzie mogła powstać kolejna lokalna rozgłośnia. Cztery nowe częstotliwości, z czego trzy w woj. wielkopolskim, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji chce przeznaczyć dla podmiotów chcących poszerzyć zasięg swoich stacji.

KRRiT ogłosiła konkursy na sześć częstotliwości (na publikację w "Monitorze Polskim" czeka jeszcze siódme postępowanie w Limanowej w Małopolsce).

O możliwość nadawania we Włocławku na 101,4 MHz będą mogły starać się podmioty chcące uruchomić lokalne radio. W tym mieście nadają już lokalne Radio Hit i Radio Kujawy, a także RMF Maxxx Włocławek.

Nadawcy lokalnych rozgłośni, chcący poszerzyć swój zasięg, mogą ubiegać się o trzy częstotliwości w woj. wielkopolskim: 96,8 MHz w Gnieźnie, 103,7 MHz w Jarocinie i 95,2 MHz w Śremie oraz 102,6 MHz w pomorskim Wejherowie.

Z kolei częstotliwość 93,3 MHz w Kołaczycach (woj. podkarpackie) przeznaczona jest dla podmiotu, który stworzy radio o charakterze społeczno-religijnym. W tej miejscowości nadaje internetowe Radio Kołaszyce, prowadzone przez tamtejszą parafię.

(KOZ, 12.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.