Ruszyła kampania Durex "Głośni w łóżku"
Reżyserem materiałów wideo jest reprezentowany przez Papaya Films Bartosz Dombrowski (screen: YouTube.com/Durex Polska)
Zachęcenie do rozmów o potrzebach seksualnych i podkreślenie roli komunikacji w związku to główne cele najnowszej kampanii Durex.
Na podstawie prawdziwych historii par pokazano, jak rozmowa przekłada się na jakość relacji oraz zadowolenie z seksu. Kampania będzie szeroko komunikowana w TV i digitalu, a ponadto zostanie wsparta przez działania z influencerami.
W ramach kampanii powstał krótki spot reklamowy, seria dokumentów opowiadających historie relacji czterech par oraz sesja zdjęciowa. Premiera spotu odbyła się równolegle ze startem kampanii – 7 czerwca (w Międzynarodowy Dzień Seksu), a dokumenty ukażą się jesienią bieżącego roku.
Reżyserem materiałów wideo jest reprezentowany przez Papaya Films Bartosz Dombrowski. Autorem zdjęć do kampanii jest Patryk Kin, a sesję zdjęciową stworzył Robert Ceranowicz, obaj reprezentowani przez Papaya Films. Twórcą strategii komunikacji oraz idei kreatywnej kampanii jest agencja DDB Warszawa. Kompleksową realizacją materiałów fotograficznych, produkcją filmu telewizyjnego, materiałów digital oraz filmów dokumentalnych zajęło się studio Papaya Films. Za postprodukcję odpowiadały studia Rio de Post oraz Glosno. Koordynację całościowej strategii PR, w tym realizacją działań z zakresu media relations dla marki zajęła się agencja Big Picture. Wyborem i koordynacją działań z influencerami zajęła się agencja Tears Of Joy. Zakup TV leżał po stronie OMD, a media w digitalu kupił Zenith.
(AMS, 08.06.2020)