Human Signs pracuje dla Banku BPS
Obsługa dotyczy inicjatyw i projektów banku oraz działań na rzecz Banków Spółdzielczych zrzeszonych w Grupie BPS
Bank Polskiej Spółdzielczości w konkursie ofert wybrał agencję Human Signs do obsługi działań komunikacyjnych i PR.
Obsługa dotyczy inicjatyw i projektów banku oraz działań na rzecz Banków Spółdzielczych zrzeszonych w Grupie BPS. Human Signs ma wspierać zespół komunikacji banku w działaniach z obszaru strategii komunikacji, a także w bieżących działaniach PR i media relations. Konsultanci agencji mają też być angażowani w projekty z zakresu komunikacji wewnętrznej.
Grupa BPS to zrzeszenie Banków Spółdzielczych w Polsce. Tworzy je 327 Banków Spółdzielczych zrzeszonych z Bankiem BPS. Grupa dysponuje ponad 2,3 tys. placówek i 2,2 tys. bankomatów.
(AMS, 05.06.2020)