Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Czerwiec 05, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Human Signs pracuje dla Banku BPS

Obsługa dotyczy inicjatyw i projektów banku oraz działań na rzecz Banków Spółdzielczych zrzeszonych w Grupie BPS

Bank Polskiej Spółdzielczości w konkursie ofert wybrał agencję Human Signs do obsługi działań komunikacyjnych i PR.

Obsługa dotyczy inicjatyw i projektów banku oraz działań na rzecz Banków Spółdzielczych zrzeszonych w Grupie BPS. Human Signs ma wspierać zespół komunikacji banku w działaniach z obszaru strategii komunikacji, a także w bieżących działaniach PR i media relations. Konsultanci agencji mają też być angażowani w projekty z zakresu komunikacji wewnętrznej.

Grupa BPS to zrzeszenie Banków Spółdzielczych w Polsce. Tworzy je 327 Banków Spółdzielczych zrzeszonych z Bankiem BPS. Grupa dysponuje ponad 2,3 tys. placówek i 2,2 tys. bankomatów.

(AMS, 05.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.