Spadła widownia programów śniadaniowych
"Pytanie na śniadanie" oglądało w maju minimalnie więcej widzów niż "Dzień dobry TVN" (screen Pytanienasniadanie.tvp.pl)
W maju spadła widownia programów śniadaniowych "Pytanie na śniadanie" i "Dzień dobry TVN".
"Pytanie na śniadanie" przyciągało w TVP 2 średnio 447,7 tys. widzów - o 53,6 tys. mniej niż w maju 2019 roku. Udział Dwójki w tym czasie spadł z 10,22 proc. do 7,55 proc. "Pytanie na śniadanie" gromadziło o 1,6 tys. widzów więcej niż "Dzień dobry TVN". Śniadaniówkę konkurencji oglądało 446,1 tys. widzów - o 50,7 tys. mniej niż rok wcześniej. TVN, emitując program, miał minimalnie wyższy udział niż TVP 2 - 7,62 proc. (spadek z 10,03 proc. przed rokiem).
"Pytanie na śniadanie" i "Dzień dobry TVN" nadawane są od 8 do 11.30. Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 04.06.2020)