Gameset łączy się z grupą LTTM

Agencja będzie prowadziła działalność pod nazwą Gameset (fot. materiały prasowe)
Agencja marketingu gamingowego Gameset połączyła się z grupą LTTM (LifeTube, TalentMedia, Mellon Media).
Strony podpisały list intencyjny w sprawie fuzji spółek. W wyniku połączenia zespołów działu gamingowego sieci LifeTube i spółki Gameset powstanie agencja gaming marketingu, która będzie prowadziła działalność pod nazwą Gameset.
Po tych zmianach agencją Gameset pokieruje Paweł Stano, wiceprezes LTTM. A Piotr Bombol, założyciel Gameset, zostanie jej managing partnerem. Agencją zarządzał będzie również Michał Kołodziej, dotychczasowy szef działu gaming w LifeTube, który obejmie stanowisko business development partnera.
Agencja skoncentruje się na strategicznej obsłudze marek (od pozycjonowania, do realizacji gamingowych kampanii 360), współpracy ze streamerami, e-sportowcami i influencerami ze świata gier i technologii, organizacji eventów, turniejów e-sportowych przy współpracy z reklamodawcami i wprowadzaniu marek nieendemicznych do świata gamingu.
Łączne przychody Gameset i działu gamingu LifeTube w 2019 roku wyniosły 20 mln zł. Gameset po dołączeniu do grupy LTTM będzie zrzeszał ponad 265 kanałów o tematyce gamingu, technologii i e-sportu, w tym kilkanaście kanałów YouTube, które przekroczyły milion subskrypcji.
Gameset powstała w lutym 2017 roku.
(IKO, 03.06.2020)
