Tylko trzy programy TV osiągnęły ponad 3 mln widzów  |  Polscy wydawcy negocjują z big techami  |  TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tylko trzy programy TV osiągnęły ponad 3 mln widzów  |  Polscy wydawcy negocjują z big techami  |  TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tylko trzy programy TV osiągnęły ponad 3 mln widzów  |  Polscy wydawcy negocjują z big techami  |  TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Maj 28, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie Radio promowało w prywatnych mediach albumy o Kaczyńskim i Smoleńsku

W zamówionych spotach promowano m.in. wywiady Krzysztofa Czabańskiego z prezydentem Lechem Kaczyńskim (fot. Piotr Molecki/East News)

Polskie Radio przeznaczyło prawie 593,6 tys. zł na reklamy w RMF FM i Radiu Zet - wynika z danych cennikowych firmy Kantar. W zamówionych spotach promowano m.in. wywiady Krzysztofa Czabańskiego z prezydentem Lechem Kaczyńskim.

Polskie Radio wykupiło w obu rozgłośniach czas reklamowy na promocję albumów "Prezydent RP Lech Kaczyński - świadectwo" (pięć płyt CD) i "Smoleńsk - ostatnia misja" (dwie płyty CD) wydanych z okazji 10. rocznicy katastrofy smoleńskiej. Cennikowa wartość kampanii w Radiu Zet wyniosła 329,9 tys. zł, a w RMF FM - 263,7 tys. zł (dane dotyczą marca i kwietnia, nie uwzględniają rabatów). Albumy promowane były również w Polsacie. Z danych Kantara wynika, że Polskie Radio w tym okresie przeznaczyło na reklamy w tej telewizji 700,2 tys. zł.

Polskie Radio od 7 maja nie odpowiedziało na pytania "Presserwisu" dotyczące powodów zakupu spotów w konkurencyjnych rozgłośniach i kwoty na to przeznaczonej.

Press

Jeden z albumów zawiera pięć wywiadów Krzysztofa Czabańskiego z Lechem Kaczyńskim (screen Sklep.polskieradio.pl)

- Spot dotyczył istotnego wydarzenia dla części społeczeństwa, dlatego zdecydowaliśmy się wyemitować kampanię Polskiego Radia. Jak rozumiem, publiczne radio chciało dotrzeć z informacją o wydawnictwach do jak największej grupy osób, a ich anteny mają zdecydowanie mniejszy zasięg niż RMF FM - mówi Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.

Z naszych informacji wynika, że w początkowej wersji spotu znajdowały się wypowiedzi zarówno przewodniczącego Rady Mediów Narodowych Krzysztofa Czabańskiego, jak i prezes Polskiego Radia Agnieszki Kamińskiej, która ograniczyła się do słów "Gorąco polecam". Jednak RMF FM i Radio Zet nie zgodziły się na emisje tych wypowiedzi i zostały one ze spotów usunięte (w zamian dodano drugą archiwalną wypowiedź Lecha Kaczyńskiego). - Zgłosiliśmy do spotu swoje zastrzeżenia i Polskie Radio wprowadziło zmiany - przyznaje Ramza.

⇒ Przeczytaj też: Czabański u Mazurka: nie widzę powodów do odwołania prezes Polskiego Radia

Album "Prezydent RP Lech Kaczyński - świadectwo" zawiera m.in. pięć wywiadów z byłym prezydentem, które przeprowadził w latach 2006-2007 Krzysztof Czabański, wówczas prezes Polskiego Radia.

Galeria: Najlepsze fotografie prasowe 2005-2020

(KOZ, 28.05.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.