„Glamour” ze wzrostem sprzedaży w marcu i pierwszym kwartale
Miesięcznik "Glamour" poprawił sprzedaż w pierwszych miesiącach 2020 roku
Spośród miesięczników luksusowych sprzedaż w marcu i pierwszym kwartale poprawił „Glamour” (Burda Media Polska). Liderem w tym segmencie pozostał „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer).
Średnia sprzedaż miesięcznika „Twój Styl” w pierwszym kwartale wyniosła 111 489 egz. (spadek o 5,86 proc.), „Zwierciadło” (Zwierciadło) - 73 790 egz. (spadek o 4,87 proc.), „Wysokie Obcasy Extra” - 56 248 egz. (spadek o 3,63 proc.), „Avanti” (Agora) - 55 411 egz. (spadek o 23,59 proc.), „Pani” (Wydawnictwo Bauer) - 44 531 egz. (spadek o 10,52 proc.), „Women’s Health” (Motor-Presse Polska) - 39 432 egz. (wzrost o 23,11 proc. - dane za styczeń i luty), „Elle” (Burda Media Polska) - 34 060 egz. (spadek o 5,55 proc.), „Uroda Życia” (Edipresse Polska) - 32 239 egz. (spadek o 27,22 proc.), „Glamour” (Burda Media Polska) - 21 961 egz. (wzrost o 10,59 proc.).
W samym marcu sprzedaż magazynu „Twój Styl” wyniosła 108 106 egz. (spadek o 7,37 proc.), „Zwierciadło” - 67 710 egz. (spadek o 12,96 proc.), „Avanti” - 66 097 egz. (spadek o 43,87 proc.), „Wysokie Obcasy Extra” - 54 784 egz. (wzrost o 0,33 proc.), „Pani” - 42 975 egz. (spadek o 2,24 proc.), „Elle” - 34 415 egz. (wzrost o 0,68 proc.), „Uroda Życia” - 32 608 egz. (spadek o 12,29 proc.), „Glamour” - 23 123 egz. (wzrost o 12,87 proc.).
24 marca Motor-Presse Polska wycofało „Women’s Health” z ZKDP.
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP.
(o,d, 27.05.2020)