"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Maj 27, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Glamour” ze wzrostem sprzedaży w marcu i pierwszym kwartale

Miesięcznik "Glamour" poprawił sprzedaż w pierwszych miesiącach 2020 roku

Spośród miesięczników luksusowych sprzedaż w marcu i pierwszym kwartale poprawił „Glamour” (Burda Media Polska). Liderem w tym segmencie pozostał „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer).

Średnia sprzedaż miesięcznika „Twój Styl” w pierwszym kwartale wyniosła 111 489 egz. (spadek o 5,86 proc.), „Zwierciadło” (Zwierciadło) - 73 790 egz. (spadek o 4,87 proc.), „Wysokie Obcasy Extra” - 56 248 egz. (spadek o 3,63 proc.), „Avanti” (Agora) - 55 411 egz. (spadek o 23,59 proc.), „Pani” (Wydawnictwo Bauer) - 44 531 egz. (spadek o 10,52 proc.), „Women’s Health” (Motor-Presse Polska) - 39 432 egz. (wzrost o 23,11 proc. - dane za styczeń i luty), „Elle” (Burda Media Polska) - 34 060 egz. (spadek o 5,55 proc.), „Uroda Życia” (Edipresse Polska) - 32 239 egz. (spadek o 27,22 proc.), „Glamour” (Burda Media Polska) - 21 961 egz. (wzrost o 10,59 proc.).

W samym marcu sprzedaż magazynu „Twój Styl” wyniosła 108 106 egz. (spadek o 7,37 proc.), „Zwierciadło” - 67 710 egz. (spadek o 12,96 proc.), „Avanti” - 66 097 egz. (spadek o 43,87 proc.), „Wysokie Obcasy Extra” - 54 784 egz. (wzrost o 0,33 proc.), „Pani” - 42 975 egz. (spadek o 2,24 proc.), „Elle” - 34 415 egz. (wzrost o 0,68 proc.), „Uroda Życia” - 32 608 egz. (spadek o 12,29 proc.), „Glamour” - 23 123 egz. (wzrost o 12,87 proc.).

24 marca Motor-Presse Polska wycofało „Women’s Health” z ZKDP.

Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP.

Galeria: Najlepsze fotografie prasowe 2005-2020

(o,d, 27.05.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.