Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 26, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kosch-Maćkowiak dyrektorką marketingu książki dziecięcej HarperCollins

Magdalena Kosch-Maćkowiak od 2008 roku kierowała działem marketingu Egmont Polska (fot. materiały prasowe)

Magdalena Kosch-Maćkowiak kieruje działem marketingu książki dziecięcej wydawnictwa HarperCollins Polska. Firma 1 maja włączyła do swoich struktur dział książki Egmont Polska.

Kosch-Maćkowiak jest odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingu produktów w segmencie książek dziecięcych. Kosch-Maćkowiak od blisko 20 lat działa na rynku książki. Od 2008 roku kierowała działem marketingu Egmont Polska, wcześniej była zastępczynią dyrektora marketingu w Wolters Kluwer Law & Business.

Egmont Publishing na początku kwietnia ogłosiło, że wyraża zgodę na sprzedaż firmie HarperCollins swoich działów książki dziecięcej w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Polsce. Wydawnictwo chce skoncentrować się na czasopismach i komiksach, handlu elektronicznym i usługach internetowych. Strony nie podały kwoty transakcji.

Egmont Polska pozostaje wydawcą pism dla dzieci, komiksów i gier planszowych.

Galeria: Najlepsze fotografie prasowe 2005-2020

(JSX, 26.05.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.