Kosch-Maćkowiak dyrektorką marketingu książki dziecięcej HarperCollins

Magdalena Kosch-Maćkowiak od 2008 roku kierowała działem marketingu Egmont Polska (fot. materiały prasowe)
Magdalena Kosch-Maćkowiak kieruje działem marketingu książki dziecięcej wydawnictwa HarperCollins Polska. Firma 1 maja włączyła do swoich struktur dział książki Egmont Polska.
Kosch-Maćkowiak jest odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingu produktów w segmencie książek dziecięcych. Kosch-Maćkowiak od blisko 20 lat działa na rynku książki. Od 2008 roku kierowała działem marketingu Egmont Polska, wcześniej była zastępczynią dyrektora marketingu w Wolters Kluwer Law & Business.
Egmont Publishing na początku kwietnia ogłosiło, że wyraża zgodę na sprzedaż firmie HarperCollins swoich działów książki dziecięcej w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Polsce. Wydawnictwo chce skoncentrować się na czasopismach i komiksach, handlu elektronicznym i usługach internetowych. Strony nie podały kwoty transakcji.
Egmont Polska pozostaje wydawcą pism dla dzieci, komiksów i gier planszowych.
(JSX, 26.05.2020)
