Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 26, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sandra Gruszczyńska procurement coordinator w Grupie S/F

Sandra Gruszczyńska wcześniej była związana z agencją Emlab (fot. materiały prasowe)

Sandra Gruszczyńska obejmuje nowe w strukturach Grupy S/F (Mediacap) stanowisko procurement coordinatora.

Zadaniem Gruszczyńskiej ma być opracowanie i wdrożenie strategii zakupowej, przeprowadzanie analiz rynkowych, określenie możliwości zwiększenia efektywności i wprowadzanie nowych rozwiązań. Jak wyjaśnia Edyta Gurazdowska, wiceprezes holdingu Mediacap, nowo utworzona funkcja procurement coordinatora wynika z potrzeby zarządzania procesem zakupowym. - Aktualny etap rozwoju naszych spółek motywuje nas do spojrzenia na ten obszar systemowo - mówi Gurazdowska.

Sandra Gruszczyńska wcześniej była związana z agencją Emlab, należącą do Grupy S/F, jako account director. Przez ponad rok prowadziła zespół obsługujący stałego klienta agencji - Google Polska. Odpowiadała za strategię działu, planowanie i ewaluację realizacji budżetu, koordynację prowadzonych w ramach teamu projektów i kontrolę ich jakości. Poprzednio pracowała jako dyrektor trzech edycji biegu The Color Run Polska oraz pełniła funkcję account managera w agencji Polymus.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 26.05.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.