Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 22, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dzięki dyrektorowi Trójki Kazik dostał reklamę wartą kilkanaście mln zł

Klip Kazika "Twój ból jest lepszy niż mój" 21 maja miał już ponad 8,5 mln wyświetleń na YouTube (fot. Jakub Kaminski/East News)

16 mln zł wyniósł ekwiwalent reklamowy informacji na temat utworu Kazika "Twój ból jest lepszy niż mój", który wygrał ostatnie notowanie "Listy przebojów Trójki" – policzył Instytut Monitorowana Mediów.

Klip Kazika do piosenki, która krytykuje Jarosława Kaczyńskiego, został opublikowany 8 maja na YouTube. 21 maja teledysk miał już ponad 8,5 mln wyświetleń. Do ogromnej popularności utworu przyczyniły się władze Polskiego Radia, które unieważniły notowanie "Listy Przebojów" Trójki z 15 maja, które wygrał utwór Kazika. W reakcji z rozgłośni zaczęli odchodzić dziennikarze. Od stacji odwrócili się też artyści, wydawnictwa muzyczne i słuchacze.

Według IMM w dniach od 15 do 19 maja w mediach (prasa, tv, radio, internet, social media) pojawiło się 4,5 tys. materiałów, w których wymieniono piosenkę "Twój ból jest lepszy niż mój", a ich szacunkowy ekwiwalent reklamowy wyniósł ponad 16 mln zł. W samych mediach społecznościowych wartość publikacji wyniosła 1,5 mln zł. Największą wartość reklamową miało 2 tys. materiałów na portalach internetowych – za taką promocję należałoby zapłacić ponad 12 mln zł.

Wartość dotarcia (liczba potencjalnych kontaktów z przekazem mediowym) wyniosła 43,4 mln osób. Największy zasięg zanotowano w portalach internetowych (25,2 mln osób). W mediach społecznościowych było to 7,7 mln osób, w telewizji – 6,2 mln osób, w prasie – 3,1 mln osób, w radiu – 1,2 mln osób. 

CZYTAJ TEŻ:

Galeria: Najlepsze fotografie prasowe 2005-2020

IKO

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.