Okocim sponsorem "Hejt Parku" na Kanale Sportowym

Nowym stałym elementem programu ma być pytanie gości o „dobry skład” (fot. materiały prasowe)
Kanał Sportowy, tworzony przez Mateusza Borka, Tomasza Smokowskiego, Michała Pola i Krzysztofa Stanowskiego, rozpoczął współpracę z marką Okocim (Carlsberg Polska).
Okocim został sponsorem programu "Hejt Park". Umowa została zawarta na pół roku, z opcją przedłużenia na rok sportowy 2021. Dotychczasowa nazwa formatu została zmieniona na „Hejt Park w Dobrym Składzie”. Zmiany zaszły też w scenografii. W studiu Kanału Sportowego pojawiły się elementy sygnowane logo partnera, w centralnym miejscu stanęła beczka z nalewakiem, a tło zostało podświetlone na zielono. Nowym stałym elementem programu ma być pytanie gości o „dobry skład”.
„Hejt Park w Dobrym Składzie” ma być emitowany na Kanale Sportowym trzy razy w tygodniu o godzinie 21, a jego gospodarzami będą Michał Pol, Tomasz Smokowski i Krzysztof Stanowski.
(AMS, 21.05.2020)
