"Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 21, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Okocim sponsorem "Hejt Parku" na Kanale Sportowym

Nowym stałym elementem programu ma być pytanie gości o „dobry skład” (fot. materiały prasowe)

Kanał Sportowy, tworzony przez Mateusza Borka, Tomasza Smokowskiego, Michała Pola i Krzysztofa Stanowskiego, rozpoczął współpracę z marką Okocim (Carlsberg Polska).

Okocim został sponsorem programu "Hejt Park". Umowa została zawarta na pół roku, z opcją przedłużenia na rok sportowy 2021. Dotychczasowa nazwa formatu została zmieniona na „Hejt Park w Dobrym Składzie”. Zmiany zaszły też w scenografii. W studiu Kanału Sportowego pojawiły się elementy sygnowane logo partnera, w centralnym miejscu stanęła beczka z nalewakiem, a tło zostało podświetlone na zielono. Nowym stałym elementem programu ma być pytanie gości o „dobry skład”.

„Hejt Park w Dobrym Składzie” ma być emitowany na Kanale Sportowym trzy razy w tygodniu o godzinie 21, a jego gospodarzami będą Michał Pol, Tomasz Smokowski i Krzysztof Stanowski.

(AMS, 21.05.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.