Natalia Skrzypek dołącza do agencji Labcon

Natalia Skrzypek to współautorka raportu o pokoleniu Z (fot. materiały prasowe)
Natalia Skrzypek przeszła z Dentsu Aegis Network Polska do agencji contentowej Labcon należącej do Group One, gdzie została head of social media.
Skrzypek ma skoncentrować się na autorskich narzędziach i testowaniu rozwiązań dla najbardziej wymagających konsumentów z pokolenia Z. Labcon rozwija zespół, który poprowadzi projekty z pogranicza technologii i kreacji, zapowiada też kontynuację łączenia działań mediowych i kontentowych, które realizuje w ramach House of Communication Group One.
Natalia Skrzypek z Dentsu Aegis Network związana była od prawie dekady, pracowała dla takich marek, jak Microsoft, Bacardi, GCP, Skoda, PKO BP czy W. Kruk. Współautorka zeszłorocznego raportu o pokoleniu Z: “Jak zrozumieć dziś pokolenie jutra”.
(AMS, 20.05.2020)
