Alior Bank przekonuje w kampanii, że może być partnerem w czasach pandemii
Alior Bank prowadzi kampanię reklamową, w której przekonuje, że może być partnerem biznesowym w czasach pandemii koronawirusa.
W komunikacji bank podkreśla, że w trudnych czasach zapewnia "najwygodniejsze i najbezpieczniejsze rozwiązania umożliwiające zdalne bankowanie". Kampania prowadzona jest głównie w telewizji i w internecie (m.in. serwisy VoD). Prowadzona jest w dwóch etapach: w pierwszym emitowanych będzie kilka wersji spotu „Zmiany”, w drugim etapie bank wyemituje reklamę „Przyszłość”. Promowane w nich są „Konto Jakże Osobiste”, aplikacja Alior Mobile i bankowość internetowa Alior Online.
„Alior Bank ma być partnerem w nowych czasach – z jednej strony profesjonalnym, ale jednocześnie empatycznym i z ludzką twarzą” - komentuje Michał Wójcik, dyrektor departamentu marketingu w Alior Banku. „Po raz pierwszy prezentujemy bardziej osobisty wizerunek pana w meloniku. Tym razem występuje on w rodzinnym, osobistym kontekście. Dzięki temu uspokajający, optymistyczny przekaz jest bardziej wiarygodny” - dodaje Wójcik. W reklamie wspomniany pan w meloniku przerywa mówienie do widzów, gdy córka prosi go o pomoc w odrobieniu lekcji.
Kreację reklam telewizyjnych przygotowała agencja PZL, a produkcję - Papaya Films. Za kampanię internetową odpowiada agencja Infinity, a za planowanie i zakup mediów - agencja mediowa Carat Polska.
(IKO, 20.05.2020)